Weerwoord forum index Registreer FAQ Gebruikerslijst Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Wilders wint het altijd in een discussie.. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Mei 13, 2010 16:31 Reageer met quote
MartijnEL

franciscus001 schreef:
Het is toch van de zotte dat ik noodgedwongen ergens in moet geloven waar ik simpelweg niet in geloof?

Tja, bij ieder ander zou ik zeggen, sure, maar jij trekt dit door tot achterlijke proporties.
Jij 'gelooft' alleen wat je uitkomt.
Valt me nog mee dat je geen ongeloof hebt voor belastingen.

BerichtGeplaatst: Do Mei 13, 2010 19:55 Reageer met quote
Cliff

GerardM schreef:
Als zo'n kolos ineens naar links komt, dan kunnen daar levensgevaarlijke situaties ontstaan. Of je zit er pardoes achterop (het snelheidsverschil is immers 30km/uur) of je gaat hard in de ankers met het risico dat er iemand achterop klapt. Geen wetenschappelijk bewijs natuurlijk, maar wel een logische redenering.

Natuurlijk, ik erger me er ook dood aan. Het leidt tot gevaarlijke situaties, maar niet tot kettingbotsingen. Kettingbotsingen zijn botsingen die voornamelijk ontstaan door te weinig afstand houden op een drukke weg (en met slecht zicht). Als het echt druk is op de linkerbaan en men zit kort op elkaar, dan kan een vrachtwagen er niet eens tussen komen.

Ik heb trouwens wel eens 30 km achter twee inhalende vrachtwagens gezeten, ongelogen. De vrachtwagen die ging inhalen kwam de ander niet voorbij en de ander weigerde om gas terug te nemen. Ik was in staat om ze over de vluchtstrook te gaan inhalen, zo irritant.

Quote:
Maar ik zie een bekend patroon hier.

Absoluut. Hij gaat dus weer in de negeermodus bij mij.

BerichtGeplaatst: Do Mei 13, 2010 19:57 Reageer met quote
Cliff

MartijnEL schreef:
Valt me nog mee dat je geen ongeloof hebt voor belastingen.

Laughing Verrek, zou dat werken? Als je de blauwe envelop in de brievenbus krijgt en dan gewoon stellen tegen de belastingdienst 'dat kunnen jullie wel beweren, maar ik geloof niets van jullie cijfers en grafiekjes'.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 14, 2010 5:16 Reageer met quote
franciscus001

Tja, in geloof nogmaals niet in jouw slappe methodiek. Het valt me op dat je inhoudelijk in het debat ook niet veel verder komt dan krampachtig aan grafiekjes en dito onzinnige onderzoekjes van anderen vast te klampen. Verder mis ik enige intelligente onderbouwing (lees eigen mening) dus gooi je het vervolgens maar op het persoontje franciscus. Het zal wel bij de typische zeeuwse boerse mentaliteit behoren, maar ik ben hier niet erg van onder de indruk. Laughing

BerichtGeplaatst: Di Mei 25, 2010 2:25 Reageer met quote
MartijnEL

Even een vraagje aan de mensen hier.

Ik hoorde ook gisteren in een programma weer "Geert Wilders loopt wel vaker weg bij debatten in de Tweede Kamer."
Ik kan me maar een keer herinneren, bij die ''schijnbespreking'' van prinsjesdag.

Wat heb ik gemist?
Weet iemand dat?

BerichtGeplaatst: Di Mei 25, 2010 6:30 Reageer met quote
franciscus001

Bij het laatste debat tegen Cohen liep Wilders ook weg voordat de presentator het sein meester gaf. Ronduit onfatsoenlijk gedrag te noemen. Bij het radiodebat gaf Wilders niet thuis, bij de uitzendingen politicus van het jaar gaf Wilders niet thuis, bij alom gerespecteerde actualiteitenprogramma's geeft Wilders niet thuis, maar stuurt hij zijn schoothondjes. Bij zijn zgn. Fitnatournee gaf Wilders niet thuis en hield 'open discussie-avonden' met louter een eigen achterban waarbij de pers niet eens mocht aanschuiven.

Kortom, voorbeelden te over wanneer Wilders wegrent voor het debat met zijn opponenten. Verder dan iedere keer hetzelfde schreeuwen komt Wilders niet en hij draagt bij aan zgn. oplossingen die grondwettelijk niet eens mogelijk zijn. Iets wat Cohen hem in het laatste debat keurig voorhield. Tja, toen was zijn reactie wederom veelzeggend want Wilders liep weg.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 12:38 Reageer met quote
ben

Dit was de vraag:"Geert Wilders loopt wel vaker weg bij debatten in de Tweede Kamer."

Sinds wanneer houden we radiodebatten in de 2e kamer?

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie